Wednesday, February 23, 2011

aku sedang ber emosi secara emo yang sangat dahsyat. sila jangan baca.

haloooo.. i tak pernah sibuk tau hidup u, i tak pernah cerita pasal u tau kat orang, malah i tak pernah terfikir akan u tahu takkkk...(kasi besar sikit, bagi dia jelas baca siap kale mangenta lagi tau tau), i tak kacau hidup u lah, JADI JANGAN KACAU HIDUP I TAU TAK! ~ u dengan dunia u , i dengan dunia i. boleh tak kalo dunia kita tak bergabung. boleh tak boleh tak??? bolehhhh takkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk??  


*huh, penat jerit kuat kuat ni, tengok, siap pakai i u i u lagi tau* ~ 


untuk pengetahuan u, i di besarkan di planet marikh, u di planet bumi, kehidupan kita jauh berbeza tau. dari segi social, ekonomi, gaya hidup, malah bahasa jugak tau.  jadi, tolong lah... TOLONGGGGLAHHH, jangan ganggu hidup i lagi. sebelum tangan i ini naik ke muka u dengan cara melempang u laju laju, atau kaki i ni naik sampai ke pipi u tu, ( okay, i tipu je nk buat macam tu, sebab i benci tengok muka u tau. ) u ingat, dengan u cerita semua pada satu dunia di bumi ni, semua orang akan bersimpati?? hah??? haloooo... kalau ye pon ko berjaya, dan hasilnya semua org menyampah dgn aku, benci aku, hallooo... tu cuma dekat dunia bumi ni je okayyy. ade aku kisah??~ tuhan tu maha mengetahui lahhhhh~ huh


huh* aku sangat emo ni *

No comments:

Post a Comment